Een virtueel assistent op locatie

Ondersteuning op locatie

Als virtueel assistent kunnen we op afstand veel voor je betekenen. We kunnen je ondersteunen op momenten dat jij het nodig hebt: per opdracht, per project of structureel. Dat doen we over het algemeen virtueel.  

Toch kan het soms prettiger zijn om samen te werken op locatie. Bijvoorbeeld op kantoor of op een externe locatie.  

Dat kan! We komen graag naar jou, je bedrijf of organisatie toe als dit binnen onze regio is. 

To Assist op locatie

Zowel virtueel als op locatie zijn we flexibel inzetbaar.

We zijn er, wanneer jij dat nodig hebt.

Er zijn verschillende redenen om te kiezen voor
een virtueel assistent op locatie:

  • De werkzaamheden vereisen fysieke aanwezigheid, zoals het bijwonen van een vergadering, evenement of klaarzetten van materiaal. 

  • Je geeft er de voorkeur aan voor face-to-face contact. 

  • We werken samen op hetzelfde moment, aan een taak met regelmatige feedback en terugkoppeling naar elkaar.   

  • Personeelsuitval: we kunnen tijdelijk een personeelslid vervangen of (een deel van) zijn/haar taken overnemen. 

  • Er is sprake van (tijdelijke) drukte en behoefte aan extra handen. 

  • Je werkt met programma’s die locatie en/of computer gebonden zijn. 

  • Meerdere collega’s werken aan het project 

To Assist op locatie

Onze werkzaamheden en taken als virtueel assistent zijn zeer uiteenlopend. We kunnen onder andere ondersteuning bieden bij administratieve, - secretariële, - en online werkzaamheden.

 

We hebben veel ervaring en kennis van verschillende programma’s, digitale tools en processen.  

Voor werkzaamheden op locatie kun je bijvoorbeeld denken aan:  

 

Het bijwonen van een vergadering en notuleren. 

Organiseren of ondersteunen van een bijeenkomst of evenement. 

Materiaal of bijvoorbeeld post in orde maken.  

Werken met programma’s op locatie. 

Documenten verzamelen en borgen in mappen.  

Heb jij andere werkzaamheden die niet genoemd zijn? Laat het ons gerust weten! We zijn flexibel en denken graag met je mee over de mogelijkheden.  

Waarom de keuze voor een virtueel assistent op locatie?

Flexibele inhuur
Meer rust en tijd voor jouw business
Extra tijd en aandacht voor klanten

Zowel virtueel als op locatie zijn we flexibel inzetbaar: we zijn er wanneer jij dat nodig hebt.

We hebben persoonlijk contact en houden de lijntjes kort.  

We kunnen direct inspelen en actie ondernemen waar nodig.  

Tarieven op locatie

Je kunt ons inschakelen per project of per opdracht. We komen graag naar je toe binnen onze regio Zeeland en West-Brabant.

 

Bij werken op locatie worden reiskosten & tijd op basis van ons uurtarief aan je doorberekend. Voor eenmalige opdrachten werken wij met tijdsblokken van 15 minuten. 

In overleg bepalen we de mogelijkheden. Vervolgens bekijken we op welke momenten Hannie of Lianka naar je toekomt en plannen we de afspraken in.  

To Assist op locatie

Wij zijn er voor jou!

Wil je meer weten over een virtueel assistent op locatie? Neem contact met ons op. 

Voel je vrij en vraag gratis een kennismakingsgesprek of een offerte aan!