top of page

Onze Werkwijze

Onze werkwijze in 5 stappen

Onze werkwijze - To Assist, Grenzeloze D

1. De eerste (vrijblijvende) kennismaking


We maken graag kennis met jou en nemen daar de tijd voor. Tijdens ons eerste vrijblijvende gesprek komen we graag naar je toe voor een face-to-face gesprek. Is de afstand te ver dan plannen we een online call (Teams) om elkaar een beetje te leren kennen. Jij vertelt ons wat jouw expertise is, welke werkzaamheden je allemaal doet en waar je best wat hulp bij kunt gebruiken. We luisteren goed naar je en we stellen je vragen, om er zeker van te zijn, dat we precies weten wat je nodig hebt. We bespreken op welke manier we samen gaan werken en vooral wat je van ons mag verwachten.

 

2. Een persoonlijke offerte

 

Na onze afspraak is de eerste inventarisatie gedaan. We weten waar de knelpunten liggen en daar bieden we je een helpende hand voor. Binnen enkele dagen ontvang je een offerte, waarin per onderdeel (administratief-, secretarieel- of online) beschreven staat wat we voor jou gaan doen. De investering en advies om jouw business verder te laten groeien. 
 

De offerte is een weergave van hetgeen we hebben besproken en als het goed is staan er geen verrassingen voor je in. Is dit wel het geval laat het ons dan weten. Pas wanneer voor jou alles duidelijk is gaan we verder. Een goede start is het halve werk. 

 

Voor een goede samenwerking is het belangrijk dat we van elkaar weten, welke verwachtingen we hebben en wat we kunnen waarmaken. Op onze samenwerking zijn onze algemene voorwaarden en privacyverklaring van toepassing die je samen met de offerte ontvangt en ook te vinden zijn op onze website.

 

3. Yes! We gaan samenwerken
 

Zodra jij akkoord geeft en je er klaar voor bent om de volgende stap te zetten (To the next level) gaan wij aan het werk voor jou. En dat is in het begin best een spannend om dingen los te (moeten) laten, waarmee jij zo vertrouwd bent. We hebben genoeg ervaring en begrijpen dit proces precies. 


In de eerste periode komt er veel op je af, want dan hebben we gegevens van je nodig, zoals eventuele inlogcodes van programma’s waar je al mee werkt. Wij slaan dit op in een digitale, beveiligde kluis. Voor het delen van documenten en of afbeeldingen werken we met verschillende programma’s in de Cloud. Jij kunt aangeven met welk programma je met ons de documenten wilt delen.

 

In het begin van onze samenwerking hebben we regelmatig contact. Vooraf vragen we aan jou wat voor jou het prettigst werkt: via een groepsapp, e-mail, telefoon etc. Ons maakt het niets uit. 

 

4. De betalingsafspraken die we maken
 

Tijdens ons gesprek komt het meestal al ter sprake en anders lees je dit in de offerte en kun je kiezen, welke voorkeur je hebt voor de (maandelijkse) betalingen. Voor jou gemak kunnen we bij een abonnement het bedrag incasseren. Wil je dit liever niet, dan ontvang je vooraf - bij structureel terugkerende werkzaamheden - een factuur van ons. 

5. Feedback ontvangen we graag

 

Of het nu een eenmalige, tijdelijke of structurele opdracht is, we bespreken graag hoe je de samenwerking met ons ervaart. Wij houden er van om open en transparant te communiceren en te werken. Het is belangrijk om ons te vertellen wat goed gaat, maar zeker wat anders moet of beter kan. Zo bouwen we aan een goede samenwerking en zorgen we voor groei. We ontvangen graag feedback om je nog beter te kunnen ondersteunen. 

 

Alles is er op gericht om jou te ondersteunen op de manier die voor jou goed voelt. En waarbij jij beetje bij beetje (meer) zaken loslaat, om je volledig te richten op jouw expertise.

 

Wij zijn er voor jou! 

Wil jij met ons samenwerken?

Voel je vrij en vraag gratis een kennismakingsgesprek of een offerte aan!

bottom of page