Virtuele assistenten voor

administratieve-, secretariële en online ondersteuning

Onze diensten

En meer!

Heb jij ook zoveel verschillende werkzaamheden te doen. Zijn de dagen te kort of is je agenda te vol! Werk je als zzp'er, freelancer of ben je een mkb'er. Je kunt niet alles zelf doen, hoe graag je het ook zou willen. Ervaar de voordelen van een virtueel assistent voor ondersteuning van je administratieve-, secretariële en online werkzaamheden.

Administratie

  • Online boekhoudsysteem inrichten 

  • Banktransacties verwerken

  • Offertes opmaken en versturen

  • Inkoop- en/of verkoopfacturen verwerken

  • Debiteurenadministratie

  • Crediteurenadministratie

  • Btw-aangifte

Secretarieel

  • E-mail- en/of agendabeheer

  • Logo en huisstijl helpen ontwerpen 

  • Promotiemateriaal opmaken en bestellen

  • Digitaal sjabloon opmaken brief | factuur | offerte

  • CRM-systeem inrichten en beheren

  • Procesoptimalisatie

  • Documenten structureren 

  • Teksten redigeren 

  • Alg voorwaarden | privacyverklaring opstellen

Online

  • Website bouwen en beheren

  • E-mailmarketing inrichten 

  • Nieuwsbrieven opmaken en redigeren

  • Berichten posten op Social Media

  • Onlineprogramma’sondersteunen 

  • Blog-teksten redigeren | SEO

En Meer!

  • Sparringpartner

  • Personal Assistent

  • Adviseren 

  • Verkoopondersteuning

  • En meer!

Samenwerken met een virtueel assistent

Orde, overzicht en structuur zijn sleutelwoorden die je helpen je doelen te realiseren. Door administratieve-, secretariële of online ondersteuning in te schakelen, bereik je sneller wat je wilt.

 

Wil jij graag

Meer vrije tijd voor je familie, gezin en hobby’s

Rust in je hoofd door een juiste planning

Voldoende aandacht aan je klanten kunnen geven

Nadenken over uitbreiding van je onderneming

 

En

Je administratie op orde hebben

Tijdig de btw-aangifte versturen

Groei van het klantenbestand realiseren

Je website actueel houden

Zichtbaarheid vergroten

Je agenda overzichtelijk hebben en houden

Ondersteuning van een persoonlijke assistent passend bij jouw onderneming

Ervaar zelf het gemak van het samen werken met een virtueel assistent. Wij zijn professionals die op virtuele basis jou als zelfstandig ondernemer ondersteunen. Voor alledaagse taken of misschien heb je juist een specifiek project, waar je een helpende hand bij kunt gebruiken.

Mocht je een opdracht of werkzaamheden hebben, die je niet terug vindt in het bovenstaand overzicht, aarzel dan niet. Vraag het ons gewoon.

 

In een persoonlijk gesprek bespreken we wat we voor elkaar kunnen betekenen. We vertellen je, welke gegevens we nodig hebben, met welke programma’s we werken inclusief een tijdspad en een offerte. Wanneer blijkt dat we jou niet kunnen helpen, dan zijn er binnen ons netwerk voldoende mogelijkheden. Wij zorgen ervoor, dat jouw werkzaamheden tijdig worden uitgevoerd. 

Onze kernwaarden

Kwaliteit 

Flexibel

Professioneel 

Continuïteit 

Samenwerken 

Jouw Voordelen

Flexibele inhuur op momenten dat het nodig is

Geen extra kosten voor personeel, werkplek en koffie

Meer rust en tijd die je kunt besteden aan jouw business

Extra tijd en aandacht voor jouw klanten

Zorgeloos van je vrije tijd genieten

Meer klanten

Wil jij met ons samenwerken?

Voel je vrij en vraag gratis een kennismakingsgesprek of een offerte aan!

- Halsteren (West-Brabant)

- Heinkenszand (Zeeland)

T: +31 164 743130

E: info@tagd.nl

KvK: 65417992

Btw nummer: NL856103871B01

OVER ONS

PAGINA'S

CONTACT

Het team - virtuele assistenten - staat voor topkwaliteit!

Wij helpen je graag bij

administratieve -, secretariële en online ondersteuning. Werken op afstand, maar toch dichtbij. We komen de afspraken na en leveren de werkzaamheden binnen de vooraf gestelde tijdsperiode af. 

©  Copyright 2016-2021 To Assist, Grenzeloze Dienstverlening

  • Facebook - To Assist
  • LinkedIn - To Assist
  • Instagram - To Assist
  • YouTube - To Assist