top of page

Onze klanten

Klanten | To Assist, Grenzeloze Dienstverlening

Wat onze klanten zeggen: 

🔷 Désirée Bourgonje |  TAO Zeeland 🔷

"Jee...ik ben helemaal verrast over de tekst in de nieuwsbrief!
Wat staat het er mooi.

Ik word er verlegen van; ben ik dat…?”

🔷 Ingrid van de Plasse |  Women`sMindTalk 🔷

Hannie, bedankt voor de fijne samenwerking en het prachtige resultaat. Blij met de nieuwe website! De website past heel goed bij mij en dus ook bij Women'sMindTalk. Mooie kleuren en een prachtige lay-out!

🔷 Sandra de Haan |  Vertelschool Rotterdam 🔷

Ik zocht een VA en vond een officemanager. Wat ben ik blij met Hannie! 

Ze handelt mail en telefoontjes af, plant afspraken in en zal in de toekomst nog meer taken oppakken voor de Vertelschool Rotterdam. 

Ik heb de afgelopen week voor het eerst in jaren vakantie gevierd zonder telefoon of mail. Dank Hannie, dat je er bent en dat je met zoveel toewijding je werk doet. Heel fijn om met zo´n rots in de branding te mogen werken. 

🔷 Anoniem 🔷

 

Lieve Hannie, dankjewel voor je steun, werk en het meedenken. Je hebt geen idee hoeveel zorg mij dit uit handen neemt en ik vind het zeer prettig werken met je.

 

🔷 Katinka Manders | Systemische Mediation 🔷

 

Super super bedankt Hannie! Erg blij wederom met jouw enorme passie om dit te doen!

🔷 Anoniem🔷

"Bedankt Hannie, Synergie was het deze week."

 

🔷 Angelique Lapré | Fotograaf Angelique 🔷

 

Vandaag kwam voor mij de zon nét wat sprankelender op dan de andere dagen!

Want: MIJN NIEUWE WEBSITE STAAT ONLINE !

En wat ben ik blij en trots.

Blij dat ik het vertrouwen heb gegeven aan het professionele team Hannie en Lianka van To Assist, Grenzeloze Dienstverlening om dit te realiseren. De totstandkoming is een proces geweest waarin we fijn hebben samengewerkt. De communicatie verliep prettig en we vulden elkaar aan vanuit ieders perspectief en vakgebied.

 

Uiteraard ben ik ook blij met de ondernemers die mij het vertrouwen gaven om zich te laten fotograferen in de afgelopen tijd! Daar doe ik het voor, ben best trots op hoe het nu gaat en heb veel zin in nog meer fijne samenwerkingen.

🔷 Jeanine Sinke | Het Aandachtshuis 🔷

 

Wist je dat Het Aandachtshuis Expertisecentrum een prachtig team mensen heeft om alles in goede banen te leiden? Deze mensen zorgen voor alle taken en lijken soms zo onzichtbaar maar zijn zo belangrijk om mijn werk zichtbaar te maken.  Vandaag dank ik het To Assist, Grenzeloze Dienstverlening. Zij zijn mijn steun en toeverlaat voor de website, de administratie en voor advies. Ik kan daarom doen, waar ik goed in ben. #dankbaar

🔷 Monique van Zoelen | Lessons4you 🔷

 

'Elke dag is bijzonder, maar vandaag is speciaal. 

Het is international Virtual Assistants day'

 

Een mooi moment om deze 2 kanjers even in het zonnetje te zetten. 

Sinds 8 maanden maak ik gebruik van deze VA’s, die elke dag op de achtergrond klaar staan om taken over te nemen bij Lessons4you. 

Hierdoor krijg ik meer tijd en ruimte om me bezig te houden met de begeleidingen van kinderen en volwassenen in mijn praktijk, maar ook om creatief bezig te zijn en content te ontwikkelen voor de online leeromgeving die in ontwikkeling is. 

Ik kan het elke ondernemer aanraden om een VA of assistent aan te nemen en zeker Hannie Aalbrechtse en Lianka Vermeulen van To Assist grenzeloze dienstverlening. 

Dus dames......bedankt voor het ontzorgen en de goede zorgen en we maken er een mooi jaar van 

🔷 Jeanine Sinke | Het Aandachtshuis 🔷

Wat is jouw indruk van het team To Assist in het algemeen? Prettig, vriendelijk, professioneel en gemoedelijk

Hoe ervaar je onze deskundigheid (kennis en ervaring)?                           

Er is genoeg ervaring in huis om mij te helpen bij mijn financiële administratie en met het onderhouden van mijn website. En als ze het niet weten dan geven ze dit eerlijk aan zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken.

 

Voldoen wij aan je verwachtingen met betrekking tot de opdrachten?

Ja, het voldoet aan mijn verwachtingen. Ik moet m’n draai of de structuur nog even vinden maar dat gaat helemaal goed komen.

 

Hoe ervaar je de communicatie met ons?

Het is prettig dat ik kan appen, bellen en mailen. Het is maar net wat er het beste uitkomt of welke urgentie iets heeft. Het is een fijn idee dat jullie goed bereikbaar zijn maar ook aangeven wanneer het niet zo goed uitkomt. De gesprekken verlopen goed en jullie denken goed mee met wat ik belangrijk vind.

 

Heb je voor ons nog tips en of aandachtspunten die voor onze dienstverlening belangrijk zijn?

Bewaak ook je eigen grenzen waar nodig. Durf meer naar de klant toe te groeien door de klant te laten ervaren alsof jullie niet virtueel maar als assistent gewoon naast de klant zitten. Bij vertrouwen en gemoedelijkheid krijg je veel voor elkaar, krijg je een goed gevoel, heeft de klant een goed gevoel en heeft hij of zij geen idee dat ie geld aan het uitgeven is want het gaat als vanzelf.

🔷 Esther Timmerman | DDD-Coaching 🔷

IK WIL JULLIE BEDANKEN!!!
Website: DDD-Coaching  DROMEN, DURVEN,DOEN!(Lees verder) 

Het is vrijdag ... weekend... een gevoel van geluk kreeg ik over mij heen... mijn website van DDD-Coaching is ( bijna) klaar, mede dankzij de dames van To Assist... 

Het was als een zwangerschap...
In het begin was er alleen de naam...DDD-Coaching. Daarna was er het logo. En daarna, met kleine stapjes en een fantastische samenwerking, de website...
De dames luisterde naar mijn wensen en voelde door diverse gesprekken te hebben gehad, precies aan, 
wat en hoe ik het wilde hebben. Dus bij deze wil ik jullie hartelijk danken en kan ik tegen iedereen zeggen die een mooie website willen hebben dat ze bij jullie kunnen zijn. En jullie doen nog veel meer dan website bouwen maar dat kunnen ze op jullie website zien!

🔷 Léontine van Geffen - Lamers | Powervrouwen in beeld 🔷

Dankzij deze twee dames heb ik inmiddels een afspraak om een lezing te geven in 2020!

Kortom, ze zijn super goed en helpen mij binnen te komen bij (vrouwen) netwerken om mijn verhaal over het Powervrouwenboek te vertellen en boeken te verkopen. (waarvan een deel van de opbrengst naar Free a Girl gaat)

Dussss.... zoek je nog wat hulp bij je bedrijf? Bel To Assist. 
Je mag ze ook bellen als je graag mij wilt ontvangen bij jouw netwerk :)

🔷 Frederieke Scheer | Frederiekeclownerie 🔷

Mijn eerste indruk van de compagnons van To Assist Grenzeloze Dienstverlening, is heel aangenaam. Het is heel persoonlijk, maar toch zakelijk. Deze combinatie maakt het heel aantrekkelijk, want dit zorgt ervoor dat To Assist Grenzeloze Dienstverlening heel laagdrempelig is.

 

Lianka Vermeulen zorgt er voor dat mijn administratie helemaal up-to-date blijft. Dat geeft mij heel veel rust. 

Hannie Aalbrechtse heeft mijn nieuwe website, Frederieke Clownerie gemaakt. Door samen in overleg te gaan heeft dit geleid tot een geweldig resultaat. Zij heeft er voor gezorgd dat het een pronkstuk is en ik ben er super trots op! 

Andere ondernemers zou ik zeker aanraden om met To Assist in zee te gaan!

🔷 To Assist, Grenzeloze Dienstverlening | Scoot-e.nl 🔷

Wij bedanken Scoot - e voor de medewerking van onze fotoshoot. Zij stelden de elektrische scooter - exact in de kleuren van ons logo - beschikbaar om foto's te maken voor onze nieuwe website. 

Super bedankt voor jullie medewerking!

Bureau

Klanten

Wil jij met ons samenwerken?

Voel je vrij en vraag gratis een kennismakingsgesprek of een offerte aan!

bottom of page